طرح آماده لایه باز چیست؟

فایل های گرافیکی که امکان ویرایش و تغییر تمامی المان های موجود در آن وجود دارد. یعنی اگر یک طرح لایه باز داشته باشید، میتونید متن، تصاویر، افکت ها و هر چیز دیگری که در فایل وجود دارد را به راحتی تغییر داده و سفارشی سازی کنید.

در طرح های لایه باز، فرمتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، فرمت PSD است که مربوط به نرم افزار گرافیکی فتوشاپ است. هنگامی که شما با نرم افزار فتوشاپ طرحی را ایجاد می کنید، با ذخیره کردن فایل با فرمت PSD میتونید با دوباره باز کردن فایل به طول کامل محتوا را ویرایش کنید.

ویژگی فایل های لایه باز کارت ویزیت

با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ به‌ صورت لایه باز و پشت و رو (دو رو) می باشد. از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌ شده. همچنین نکات مهم در طرح کارت ویزیت مانند رنگ‌ بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی کارت ویزیت و ... رعایت گردیده است و قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان کارت ویزیت لایه باز خدمات شغلی خود را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح لایه باز کارت ویزیت

ابعاد طرح لایه باز کارت ویزیت در جدول ویژگی‌های فایل درج‌ شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه مانند کارت ویزیت مربع، دایره، برش خاص، قالب اختصاصی و ... را دارا می‌باشد. این طرح های کارت ویزیت قابلیت چاپ افست و چاپ دیجیتال روی انواع جنس کارت ویزیت مانند گلاسه، لمینت، کتان، کرافت، سلفون و پی‌وی‌سی و... را دارد.

ویژگی فایل های لایه باز سربرگ

به‌ صورت لایه باز با فرمت psd و قابل ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ می باشد. از تصاویر و المان‌های باکیفیت و متناسب با استاندارد چاپ استفاده‌ شده. همچنین نکات مهم در طرح سربرگ مانند رنگ‌ بندی، رعایت حاشیه، فاصله‌ها، فضای کافی برای درج متن، سایز و نوع فونت مناسب طراحی سربرگ و... رعایت گردیده است و قابلیت ویرایش، جابه‌جایی و تغییر سایز را دارا بوده و شما می‌توانید متناسب باسلیقه خودتان سربرگ لایه باز خدمات شغلی خود را ویرایش نمایید.

ابعاد قابل چاپ طرح لایه باز سربرگ

ابعاد طرح لایه باز سربرگ در جدول ویژگی‌های فایل درج‌ شده و با توجه به لایه باز بودن و کیفیت بالای طرح، قابلیت ویرایش و تبدیل به سایز دلخواه مانند سربرگ A6 و B4 و... را دارا می‌باشد. این طرح های سربرگ قابلیت چاپ افست و چاپ دیجیتال روی انواع جنس سربرگ مانند تحریر با گرماژ مختلف، کتان با گرماژ مختلف و... را دارد.