طراحی لیبل و برچسب

Label & Tag Design

_
مدت زمان انجام پروژه:۳ تا ۵ روز کاری
تعداد ویرایش:نا محدود
امکان مشاوره تلفنی:دارد (۰۹۱۹۰۳۳۰۲۳۰)
هزینه مشاوره:رایگان
انتخاب رنگ ها:به سلیقه کارفرما
فایل نهایی:فایل باکیفیت قابل چاپ

طراحی لیبل و برچسب چیست؟

لیبل برچسب روی کالا چسبانده می شود و معمولاً حاوی اطلاعاتی است که مشخصات یک کالا می‌ باشد. لیبل روی اجسام چسبانده می‌ شود در حالی که موارد دیگر مثل برچسب “تگ” بر روی کالا توسط نخ یا پلاستیک نصب می‌ شوند که این مورد درباره‌ همه‌ کالاها امکان‌ پذیر نمی‌ باشد.
علت به‌ کارگیری لیبل‌ سرعت بخشیدن به امور مربوط به خرید‌ و‌ فروش بوده و تکنیک‌ های مورد استفاده در این باره، هنوز هم در حال پیشرفت است. استفاده‌ رسمی از لیبل و بارکد به سال های قبل برمی‌گردد. همه محصولات برای ارائه به بازار دارای بسته‌بندی هستند. گاهی بعضی از بسته بندی ها به دلایل مختلفی مثل قیمت تمام شده، مخاطب هدف، و غیره دارای بسته بندی های خاص با امکان چاپ نیستند.
همه برچسب هایی که روی کالاها نصب میشن، برچسب کالا نامیده میشه. برچسب های روی محصولات صنایع غذایی، برچسب های روی کالاهای شوینده و بهداشتی، کالاهای جعبه ای و کارتنی، برچسب های روی محصولات عظیم کارخانجات تولیدی که جای نصب برچسب دارند، از این دست برچسب کالا ها هستند.

توضیحات طراحی لیبل و برچسب

طراحی لیبل و برچسب سایز استاندارد: برای تمامی محصولات لازم و ضروری هست. چون معرف، مشخصات و ترکیبات اون محصول رو ارائه میده. در طراحی لیبل و طراحی برچسب از ابعاد استاندارد جهانی یا در ایران مثل ( A4 ,A5 ) استفاده میشود.

لیبل و برچسب سایز برش خاص: محصولات مختلف در بسته بندی هایی با اشکال و ابعاد متفاوت طراحی میشن پس برچسب و لیبل ها هم باید با برش خاص طراحی و چاپ بشن. لیبل و برچسب برش خاص از ابعادی که کارفرما برای محصول خود ارائه میده استفاده میشه.

مشاهده تمام قیمت های طراحی لیبل و برچسب

نوع طراحی

زمان تحویل

تعرفه (تومان)

سفارش

طراحی لیبل و برچسب

۳ - ۵ روز کاری

۷۵۰,۰۰۰

خدمات مرتبط

برخی از طراحی هایی که نیاز دارید