بروشور_کاتالوگ_منورستوران

بروشور_کاتالوگ_منورستوران

بروشور_کاتالوگ_منورستوران

بروشور و کاتالوگ

بسیاری از اطراف ماهیت کلی بروشور و کاتالوگ را یکی می دانند، درحالیکه کاتالوگ با یک استراتژی طراحی میشود و بروشور با استراتژی دیگری در میان خدمات تبلیغاتی قرار می گیرد. کاتالوگ، اطلاعات کاملی در رابطه با سازمان و یا شرکت موردنظر را دربر می گیرد، درحالیکه بروشور ریزترین و جزئی ترین اطلاعات را در اختیار مخاطب می گذارد.

حال ما می خواهیم تفاوت بین این دو  فرآیند تبلیغاتی و همچنین مزایای استفاده از کاتالوگ و بروشور را در قالب مطالبی مفید برایتان ارائه دهیم تا با آگاهی کامل آنها را برای تبلیغات خود انتخاب نمایید.

اصلی ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ این است که بروشور یک سند چاپ شده و کوتاه است که مطالب و اطلاعات مربوط به هر مجموعه ای را به صورت کامل در خود جای می دهد،

در واقع بروشور تبلیغاتی بیشتر برای فروشگاه ها و مراکزی که محصولی را به فروش می رسانند قابل استفاده است.

از سوی دیگر، کاتالوگ سند یا کتابی است که حاوی اسامی و یا محصولات به صورت لیست بندی شده است.

همچنین می تواند اطلاعات مختصری در مورد محصول خاصی را به مخاطب برساند تا آن محصول را  به خوبی بشناسد و هنگام خرید انتخاب درستی کرده باشد.

به عبارتی:

بروشور یعنی:  یک برگه یا کتابچه کوچک که معمولا تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد محصول یا خدمات ارائه می دهد.

کاتالوگ یعنی:  لیستی از ویژگی های محصولات یا خدمات که معمولا در غالب کتاب و یا دفترچه جامع و کاملی طراحی میشود.

ابعاد بروشور: ۴ تا ۸ صفحه (لت)

ابعاد کاتالوگ: ۸ صفحه و یا بیشتر

هدف بروشور: توصیف جامع و کاملی از مجموعه که ویژگی های محصول را توضیح می دهد.

هدف کاتالوگ: توصیف مختصری از قیمت ها و تصاویر تمامی محصولات شرکت می باشد.

مطالب بروشور: یک پاراگراف با توضیحات کامل

مطالب کاتالوگ: توضیحات مختصر در یک یا دو جمله

شکل ظاهر بروشور: تا شو هستند (لت).

شکل ظاهری کاتالوگ: صحافی شده اند (کتاب).

منو رستوران

یک رستوران قبل از تبلیغات و ارائه خدمات خود باید باید اطلاع رسانی خود را به نحو احسنت انجام دهد.

تهیه منو و یا فهرست غذا مناسب یکی از راه های انتقال اطلاعات آن رستوران است.  

برخی منوها عمومی هستند یعنی منو عمومی در کنار یا بالای پیشخوان و یا بالای سر مشتری قرار میگیرد که این طراحی نباید طوری باشد که مشتری یا مخاطب را گیج کند.

باید این منو یا بورد , جالب و جذاب و واضح و گویا باشد تا مشتری برای انتخاب زیاد معطل نشود.

طراحی منو اختصاصی برای مشتریان یک رستوان بسیار مفید است تا مخاطب با آرامش و وقت کافی بتواند انتخاب کند.

طراحی و چیدمان منو هم کاری است تخصصی که باید تمامی موارد روانشناسی رعایت شود، مسیر بصری مناسب و یا استفاده از رنگ هایی که در مخاطب احساس گرسنگی ایجاد کند.

بروشور_کاتالوگ_منورستوران طراحی با کیفیت و به روز میتواند در تبلیغات هر شغل و حرفه ای تاثیرگذار باشد.

مطالب بالا راجع به  بروشور_کاتالوگ_منورستوران خلاصه از اطلاعات مفید در رابطه با اینهاست.

Uncategorized

بروشورطراح گرافیکطراحیطراحی بروشورطراحی کاتالوگطراحی گرافیکطراحی منوطراحی منو رستورانکاتالوگگرافیکمنومنو رستوران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *