طراحی لوگو آنلاین حرفه ای

لوگو یک علامت یا نشانه گرافیکی است که میتونه به شکل تصویر یا نوشته و یا ترکیبی از این دو باشه و میشه گفت قدم اول برندسازی، لوگو مناسب است. آرم یا لوگو، مرحله اصلی برای ساخت هویت یا نماد سازمان برای شماست، چون بدون آن، هیچ شناسه ای از برندتان ندارید که در قبال مشتریان خود و سایر مجموعه ها بگذارید. ویژگی هایی که یک لوگو خوب و موفق میتونه داشته باشه: اعتبار و سنخیت، هم خوانی با نام و نوع فعالیت، ماندگار و پایدار، انعطاف پذیر، امکان استفاده در همه جا و همه ابعاد، قابل ثبت و منحصر به فرد باشه. هر شخص حقیقی یا حقوقی یا هر شرکت تجاری برای معرفی خودش نیاز به نشان تجاری داره تا ازون نماد در تمامی تبلیغات‌های خودش استفاده کنه. این نشان باید به گونه‌ای باشه تا در ذهن مخاطب به خوبی نقش ببنده و طوری طراحی بشه که هویت و زمینه‌ی کاری اون نماد رو در نگاه اول به بیننده القا کنه.
تصویری: این نوع لوگو اشاره ای به نوع تجارت ندارد ،میتوان ارتباط معنایی خاصی با نام شرکت ایجاد کنه. مثل : twitter, apple/  نوشتاری: این لوگو توسط کلمات و حروف الفبا است که با روش های خاص کنار هم قرار میگیرند. لوگو نوشتاری کلمات نام برند رو در قالبی خاص کنار هم قرار میده تا در ذهن مخاطب بماند. مثل: coca cola, google, yahoo/  ترکیبی: به تلفیق لوگو نوشتاری و لوگو تصویری،  ترکیبی گفته میشه، تایپی از نام برند و تصویر مربوط به فعالیت شرکت است.همچنین هارمونی نوشته و نصویر در این لوگو اهمیت زیادی دارد. مثل: pepsi, adidas, starbucks/  مونوگرام: مخفف یا حرف اول برند و شرکت در قالب تصویر و یا تایپ رو لوگو مونوگرام میگن که از طرفداران زیادی برخورداره. مثل: wordpress, bbc. LG
انواع لوگوتصویری_نوشتاری_ترکیبی_مونوگرام
تعداد ارائهدو طرح اولیه
زمان تحویل۵ تا ۷ روز کاری
آدرس اینستاگرامesfandgraphic
طراح تخصصیشایان خلاصی
اتود دستیالهام رضازاده