طراحی بروشور و کاتالوگ آنلاین

کاتالوگ، اطلاعات کاملی در رابطه با سازمان و یا شرکت موردنظر را دربر می گیرد، درحالیکه بروشور ریزترین و جزئی ترین اطلاعات را در اختیار مخاطب می گذارد. طراحی منو اختصاصی برای مشتریان یک رستوان بسیار مفید است تا مخاطب با آرامش و وقت کافی بتواند انتخاب کند. طراحی و چیدمان منو هم کاری است تخصصی که باید تمامی موارد روانشناسی رعایت شود، مسیر بصری مناسب و یا استفاده از رنگ هایی که در مخاطب احساس گرسنگی ایجاد کند. به کتابچه های چند برگی که خدمات و جزئیات محصولات شما رو معرفی میکنن اصطلاحا کاتالوگ میگویند. محتوای کاتالوگ ها میتونن شامل عکس ها ، نقشه های تولید ، جزئیات ابعاد ، مشخصات وزن و ظاهر ، مواد اولیه و … باشند. معمولا هر کدام از محصولات توی کاتالوگ برای سهولت سفارش گیری ، یه کد کالا دارند. همچنین برگه هایی که حاوی اطلاعات کلی و جزیی در خصوص فعالیت تجاری شما هستند و معمولا با یک یا چند خط تا از هم جدا میشنوند ، بروشور نامیده میشوند. بروشور ها میتونن دو لت، سه لت یا چند لت باشن. مدل تا شدن اونها میتونه دفترچه ای یا آکاردئونی باشه و سایزهای مختلفی داشته باشه. ویژگی بروشور اینه که میتونه اطلاعات زیادی رو در فضای کمی جا بده و به همین دلیل میتونه برای نمایشگاه ها، تبلیغات خیابونی یا … مورد استفاده قرار بگیره.

مشتریاوستین
تاریخ تکمیل۲۷ فروردین ۱۳۹۷
مهارت هاHTML / CSS / JS
آدرس اینستاگرامesfandgraphic
طراح تخصصیشایان خلاصی