اصول طراحی آلبوم

اصول طراحی آلبوم
اصول طراحی آلبوم

آلبوم دیجیتال
از گذشته تا به امروز آلبوم ها در تک تک زندگی های افراد وجود داشته و با یادگار موندن عکس ها و خاطرات رو در خود جای داده است. اما روند آنها با پیشرفت تکنولوژی و علم تغییر کرده است.
آلبوم های برگه ای و کاور دار ساده به آلبوم های دیجیتال و حرفه ای تبدیل شده اند. در نتیجه طراحی و دیزاین آنها به علم خاصی نیاز دارد.

طراحان گرافیک حرفه ای با ایده پردازی و خلاقیت خاص خود طراحی را انجام می دهند و افراد می توانند از آنها استفاده کنند.

انواع آلبوم ها:
عروسی، نوزاد، بارداری، اسپرت، مناسبتی، آلبوم دیجیتال عروس، ایتالیایی و همینطور ژورنال عروس نام هایی هستند که دارای یک معنی بوده که توسط استودیو ها و آتلیه های عکاسی به مشتری ها ارائه داده شده و در آن از عکس های آتلیه و باغ و معمولا عکس های روز عروسی عروس و داماد و معمولا عکس های اسپرت که در لوکیشن متفاوت تری گرفته شده است استفاده میشود که طراحی آنها از اهمیت زیادی برخوردار است و تیم حرفه ای طراحان آن را انجام می دهند.
برای تمامی آتلیه ها انواع مختلف آنها اهمیت زیادی دارد. از قدیم برای به یادگار نگه داشتن عکس ها آنها را چاپ می کردند و در دفترچه های برگه ای قرار می دادند.
اما امروزه آن دفترچه ها با پیشرفت تکنولوژی، پیشرفت بسزایی داشته است و نمای ظاهری آنها نیز بسیار چشمگیر است و تنوع بسیار زیادی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *