طراحی در دنیای هنر و دیجیتال

طراحی و هنر دیجیتال
طراحی و هنر دیجیتال

طراحی دیزاین

طراحی تبلیغاتی و گرافیکی در راستای یکدیگر هستند اما تفاوت های بارزی نیز دارند.
تبلیغات از نظر فلتچز: تبلیغات یکی از شیوه های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل است.

  • تبلیغات از راه های مختلفی قابل اجرا شدن است که همه ی آنها بستگی به طرح و طراح دارد.
  • یک طراح خوب با علم به طراحی می تواند بازدهی تبلیغات و در نتیجه بازدهی کار شما را بالا ببرد.
  • برای طراحی لوگو باید علم کافی داشت که لوگو خود یک مبحث جداگانه و گسترده دارد.
  • طراحی های گرافیکی و تبلیغاتی که شامل تراکت، کارت ویزیت، ست اداری، بروشور، بیلبورد، بسته بندی و... میشوند، در معرفی حرفه شما بسیار موثر است.

طراحی گرافیک، ارتباطی که از تصاویر و تایپوگرافی برای ارائه ی اطلاعات صورت می گیرد.

تمرین های طراحی گرافیک مجموعه ای از مهارت های شناختی، زیبایی شناسی و هنرهایی همانند هنرهای تجسمی را می طلبد. طراحان گرافیک از روش‌های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر برای به وجود آوردن یک نمایش تصویری استفاده می‌کنند. در هویت (لوگو)، انتشارات (مجلات، کتاب‌ها)، تبلیغات چاپ، پوسترها، بیلبوردها، گرافیک وب‌سایت، بسته‌بندی محصولات استفاده نیز می شود.
طراحی گرافیک دو دسته اصلی داره:  دسته پیکسل و دسته وکتور
دسته پیکسل: این سبک رو اصطلاحا بهش سبک رئال یا واقعی میگویند، در طراحی پیکسل همه چیز واقعی است و نقاشی نیست. اگر توی طرح های پیکسلی زوم کنیم کیفیت تصویر کم میشود و طرح به اصطلاح پیکسلی میشود. این طرح ها حجم بسیار بالا و کیفیت پایینی دارند و تنها مزیتشون اینه که واقعی هستند. فتوشاپ قوی ترین نرم افزاری است که برای پردازش طرح های پیکسلی ساخته شده است.
دسته وکتور: این سبک دقیقا برعکس سبک قبلی است، وکتورها نمیتونن واقعی باشند و تمامی خروجی های طرح های وکتوری کارتونی هستند. ولی مزیتشون اینه که حجم خیلی کمی دارند و توانایی بزرگنمایی بی نهایت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *