طراحی لوگو
نوع لوگو
زمان تحویل
تعرفه (تومان)
سفارش
توضیحات مختصر سبک های طراحی لوگو
اشاره ای به نوع تجارت ندارد، فقط میتواند ارتباط معنایی خاصی با نام شرکت ایجاد کند. مثل: twitter, apple
مخفف یا حرف اول برند و شرکت در قالب تصویر و یا تایپ. مثل: wordpress, bbc. LG
کلمات و حروف الفبای نام برند را در قالبی خاص طراحی میکند تا در ذهن مخاطب بماند. مثل: coca cola, google, yahoo
تلفیق لوگو نوشتاری و لوگو تصویری که هارمونی نوشته و تصویر، اهمیت زیادی دارد. مثل: pepsi, adidas, starbucks
طراحی مجدد یا ویرایش یا ارائه (طراحی) فایل لایه باز لوگو برند که قبلا طراحی شده.
لوگو یک علامت یا نشانه گرافیکی است که میتونه به شکل تصویر یا نوشته و یا ترکیبی از این دو باشه و قدم اول در برندسازی است. آرم یا لوگو، مرحله اصلی برای ساخت هویت یا نماد سازمان برای شماست.
ویژگی هایی که یک لوگو خوب و موفق میتونه داشته باشه: اعتبار، هم خوانی با نام و نوع فعالیت، ماندگار و پایدار، انعطاف پذیر، امکان استفاده در همه جا و همه ابعاد، قابل ثبت و منحصر به فرد باشه. هر شخص حقیقی یا حقوقی یا هر شرکت تجاری برای معرفی خودش نیاز به نشان تجاری داره تا از آن نماد در تمامی تبلیغاتهای خودش استفاده کنه. این نشان باید به گونهای باشه تا در ذهن مخاطب به خوبی نقش ببنده و طوری طراحی بشه که هویت و زمینهی کاری اون نماد رو در نگاه اول به بیننده القا کنه.