طراحی بیلبورد

Billboard Design

_
مدت زمان انجام پروژه:۵ تا ۷ روز کاری
تعداد ویرایش:نا محدود
امکان مشاوره تلفنی:دارد (۰۹۱۹۰۳۳۰۲۳۰)
هزینه مشاوره:رایگان
انتخاب رنگ ها:به سلیقه کارفرما
فایل نهایی:فایل باکیفیت قابل چاپ

طراحی بیلبورد چیست؟

بیلبورد در اندازه و شکل های متفاوتی وجود دارد و این صفحات بزرگ در اطراف جاده ها و بزرگراه ها بسیار دیده می شوند. این تابلوهای تبلیغاتی رو هم میتوان در فضاهای داخل شهری به شکل استرابرد دید.
همچنین به فضاهای تبلیغاتی محیطی که سازه های فلزی دارند، بیلبورد گفته میشه. بیلبوردها معمولا در حاشیه خیابان، بزرگراه، اتوبان، آزادراه و گاهی روی ساختمان ها قرار دارن و از لحاظ دیداری، موقعیت خوبی دارن. عموما توی سرعت بالا و از فاصله زیاد دیده میشن.
طراحی بیلبورد میتونه موضوعات مختلفی داشته باشه و برای مثال فروش کالا یا خدمات شما رو به نمایش عموم در بیاره. پس رعایت اصول اولیه برای طراحی بیلبورد خیلی مهم هست.

توضیحات طراحی بیلبورد

بیلبورد تبلیغاتی و محیطی: مشخص ترین ابزار تبلیغات در خیابان ها هست که باید طراحی داشته باشن که مخاطبان در یک نگاه جذب بیلبورد بشن و مفهوم رو درک کنن. بیلبورد در سایز های بزرگ و حتی غیر استاندارد قابل طراحی و چاپ هستن.

استرابورد: تابلو هایی هستن که معمولا به صورت مستطیل عمودی در پیاده رو ها یا در چهارراه ها با نور بک لایت دیده میشن. استرابورد یکی از جدید ترین نوع تبلیغات محیطی هست که در بین اتوبان ها هم دیده میشن.

مشاهده تمام قیمت های طراحی بیلبورد

نوع طراحی

زمان تحویل

تعرفه (تومان)

سفارش

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

۵ - ۷ روز کاری

۸۹۵,۰۰۰

طراحی استرابورد

۵ - ۷ روز کاری

۸۹۵,۰۰۰

خدمات مرتبط

برخی از طراحی هایی که نیاز دارید