طراحی تقویم و سالنامه

طراحی تقویم و سالنامه
طراحی تقویم و سالنامه

طراحی تقویم
معمولا تقویم هایی که بر روی میزها و یا دیوار منازل و یا دفاتر قرار می گیرند، اکثر اوقات هدیه ای از طرف یک کمپانی بزرگ و یا محصولات بازاریابی هستند.
شما نیز می توانید با فرستادن سالنامه به مشتری ها و افراد خاص و تولیدکننده، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما همیشه در اختیار آنان قرار دارد و در صورت نیاز به خدمات و یا محصولاتی که در تخصص شما بوده، قطعا اولین گزینه که شما خواهید بود. البته که یک طراحی زیبا و کاربر پسند احتمال دیده شدن این سالنامه ها را بیش از پیش می سازد.

موارد مهم در رابطه با در اختیار داشتن تقویم:
۱. تقویم می تواند فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن شما باشد.
۲. استفاده از تصاویری جذاب و حرفه ای و مربوط به شغل و حرفه خود
۳. دیزاین صفحات و نوع صفحه آرایی
۴. کیفیت طراحی و کیفیت استفاده از تصاویر بسیار مهم است.
سالنامه یک وسیله ی عمومی و مورد استفاده تمامی افراد یک جامعه است. اشکال مختلفی از آنها وجود دارد. تقویم های رومیزی و دیواری، تقویم های کامپیوتری و دیجیتال.
از آنجا که استفاده همگانی دارد، می تواند یکی از بهترین روش های تبلیغاتی باشد. بسیاری از شرکت ها، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تقویم های خود را به مخاطبینشان هدیه می دهند و به این شیوه، تا پایان سال هر روز مقابل دیدگان مخاطبین و مشتریان قرار می گیرند. اما این کار اکنون بسیار عمومی شده شرکت های زیادی اقدام به چنین تبلیغاتی می کنند، واضح است که در این شرایط تنها تقویم هایی از سوی مخاطبین نگاه داشته می شوند که بتوانند آنها را بیشتر جذب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *