طراحی بیلبورد و بنر نمایشگاهی

بیلبورد بنر نمایشگاهی
بیلبورد بنر نمایشگاهی
بیلبورد
ممکن است روزانه انواع مختلفی تبلیغ را ببینید اما شاید تنها تعداد کمی از آن تبلیغ ها در خاطر بماند. با ورود تبلیغات دیجیتال به دنیای ما تعداد خیلی زیادی از انواع تبلیغ را می بینید. اما اگر فردی باشید که با ماشین جابجا می شوید تبلیغات بیلبوردی که می بینید بسیار زیاد است.
تبلیغات بیلبوردی در اندازه و شکل های متفاوتی وجود دارند و این صفحات بزرگ در اطراف جاده ها و بزرگراه ها بسیار دیده می شوند. این تابلو های تبلیغاتی رو هم میتوان در فضاهای داخل شهری به شکل استرابرد دید.
معمولا بیلبورد ها در مکان های شلوغ و پر رفت آمد نصب می شوند، به همین دلیل باید ساده و خلاقانه باشند تا با حداقل زمان، میزان جذب کنندگی زیادی داشته باشند.
تبلیغات بیلبوردی جز موثرترین تبلیغات محیطی است.
بنر
بنر پرچمی است برای رساندن پیام تبلیغاتی که حاوی متن و تصویر است.
نوشته و متن روی بنر میتواند طولانی و در حد چند جمله باشد دقیقا بر عکس تابلوهای تبلیغاتی که فقط یک یا چند کلمه در آن به کار می رود.
نمایشگاهی
استندها، رول آپ ها و پاپ آپ ها تبلیغات موثری برای نمایشگاه ها هستند. از جمله فواید اینها، سبک و قابل حمل است، فضای کمی بر روی زمین میگیرد و همچنین از دور قابل مشاهده هستند. ابعاد و اندازه ی اینها متنوع است و با توجه به نوع نمایشگاه می توان ابعادشان را تغییر داد، باید به خاطر داشته باشید که پیام های بیزینس را  کوتاهتر طراحی کنید بوده و نکات پیام های اصلی در بالای استند چاپ شوند، در غیر اینصورت ممکن است پیام تان در ذهن مخاطب تاثیر چندانی نداشته باشد.
بیلبورد و بنر و طراحی های نمایشگاهی قوانین خاص خود را دارند و باید جوری طراحی شود که نگاه مخاطب را به خود جلب کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *